sobota, 31 grudnia 2011

Natalia Kukulska - I dziękuję

Białe światło do mnie tuli się

Obudzony bije dzwon

Lecą iskry ze stuletnich drzew

Szyba kradnie ciepło rąk

Cały dzień wszędzie jeden dzwięk

Wielka biel i dostojny chłód

Brak mi słów gdy powiedzieć chcę

Ciesze się że jestem tu

I dziekuję Jemu za to co mi dał


Bo więcej dał niż mogę wziąć

Mocno wierzę w to że w

Niepewności czas

Nim dotknę zła

On da mi znak

Myśli w tańcu płyną wokół nas

I co chwilę gubią krok

Zapatrzone w ognia pulsujacy blask

Który stopi je jak wosk

Widzę jak wszystko zmienia się

Szybko tak aż brakuje tchu

Chciałabym zawsze ciebie mieć

Obok mnie gdy czas do snu

I dziękuję

Jemu za to co mi dał

Bo więcej dał niż mogę wziąć

Mocno wierzę w to że w

Niepewności czas

Nim dotknę zła

On da mi znak

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz