sobota, 24 grudnia 2011

We Ride tłumaczenie tekstu

„Jedziemy"



Kiedy jedziemy, jedziemy wciąż jest dzień

W którym umieramy


Jest naprawdę późno, około za piętnaście pierwsza

I myślę o tym wszystkim, co zrobiliśmy

I nienawidzę tego, myślałam, że mogliśmy to stworzyć

Ale jestem gotowa, by to uśmiercić

Po prostu zapomnieć o tym

Widziałam zdjęcia i listy, które ona wysłała

Sprawiałeś, że myślałam, że jesteś

Z przyjaciółmi, jestem taka naiwna

Pogrywałeś sobie ze mną, jakbym była głupia

Bo myślałam, że to byłeś po prostu ty i ja


Teraz wspominam chwile, które razem spędziliśmy

I widzę je w mojej głowie

Znowu i znowu

Pada, a ty sprawiłeś, że wybucham płaczem

I nie mogę zrozumieć dlaczego

Ale to jest to, co powiedziałeś


Kiedy jedziemy

Kiedy jedziemy, jedziemy

Wciąż jest dzień, w którym umieramy

Mówiliśmy

Kiedy jedziemy

Kiedy jedziemy, jedziemy

Wciąż jest dzień, w którym umieramy

Pamiętam, co mówiłeś


Wizje z dnia, w którym się spotkaliśmy

Pokazałeś mi rzeczy, których

Nigdy nie zapomnę

Pozostawiłeś mnie pływającą w oceanie

Pozostawiłeś z głową w chmurach

Sprawiłeś, że czułam, jakbym odpływała...

Myśląc o tym

Kiedy wiesz, ze to jest prawda

Nikt nie potrafi zrobić tego całkiem jak ty

Wszystkie moje pocałunki i moja miłość

Nikt nie potrafi lepiej niż my…


Sądzę, że to koniec, aż do odwołania

Ale ty i ja wiemy

Że to nie jest takie proste pozwolić odejść wszystkiemu

Co mieliśmy i zacząć wszystko od początku

Możesz tylko winić siebie, bo spieprzyłeś to

Nie zapomnę tego, jak to zrobiłeś

Moja słodka dziecinko, oto gdzie kończy się

Teraz, jakoś, chcę wierzyć

Że ty i ja jakoś to potrafimy pojąć


Kiedy jedziemy

Kiedy jedziemy, jedziemy

Wciąż jest dzień, w którym umieramy

Och, chłopcze, pragnę, byś mnie trzymał

Kiedy jestem samotna, kiedy potrzebuję kogoś

By porozmawiać, byłeś fałszywy

Jak wszystko, co mi mówiłeś

Kiedy jedziemy

Kiedy jedziemy, jedziemy

Wciąż jest dzień, w którym umieramy

Chłopcze, zapomniałeś o wszystkich swoich obietnicach

Zrobiłeś mnie i teraz pozwalam wszystkim wspomnieniom

Zaniknąć, ale pamiętam

Co mówiłeś

Kiedy jechaliśmy…

Pamiętam, co mówiłeś

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz