środa, 14 grudnia 2011

Idioteque tłumaczenie piosenki

kto jest w bunkrze, kto jest w bunkrze ?

kobiety i dzieci przodem

kobiety i dzieci przodem

kobiety i dzieci

śmieję się aż do bólu głowy

przełykam do czasu gdy się przebiję

do czasu gdy się przebiję

do czasu...


kto jest w bunkrze kto jest w bunkrze

widziałem za dużo

nie widziałem wystarczająco wiele

nie widziałeś wystarczająco

śmieję się aż do bólu głowy

kobiety i dzieci przodem

kobiety i dzieci przodem

kobiety i dzieci...


tutaj żyję wszystko poza czasem

tutaj żyję wszystko poza czasem


era lodowcowa nadchodzi era lodowcowa nadchodzi

pozwólcie mi usłyszeć obie strony

pozwólcie mi usłyszeć obie strony

pozwólcie mi usłyszeć obie ..


era lodowcowa nadchodzi era lodowcowa nadchodzi

rzućcie mnie w ogień

rzućcie mnie w ogień

rzućcie mnie w ogień...


nie panikujemy

to się dzieje naprawde naprawde

nie panikujemy

to się dzieje naprawde naprawde


telefony komórkowe pracują

telefony komórkowe zmieniają częstotliwość

weź pieniądze i uciekaj

weź pieniądze i uciekaj

weź pieniądze...


tutaj żyję wszystko poza czasem

pierwszy z dzieci

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz