wtorek, 13 grudnia 2011

Andante, Andante tłumaczenie piosenki

Weź to łatwo ze mną, proszę

dotknij mnie delikatnie

jak letni wieczorny wietrzyk

nie spiesz się, zrób to powoli

umiarkowanie wolno

pozwól uczuciom rosnąć


Spraw by twoje palce były miękkie i lekkie

niech twoje ciało

będzie welwetem nocy

dotknij mej duszy, wiesz jak

umiarkowanie wolno

obejdź się ze mną powoli teraz


Jestem twą muzyką

jestem twą piosenką

graj mnie raz za razem

nadaj mi siły

zrób mnie piosenką

zrób mnie dźwiękiem

umiarkowanie wolno

traktuj delikatnie na mym terenie

umiarkowanie wolno

oh, nie puszczaj mnie


Jest błysk w twoich oczach

jak uczucie

tysiąca motyli

proszę nie mów, no dalej, graj

umiarkowanie wolno

i pozwól mi odpłynąć


Jestem twą muzyką

jestem twą piosenką

graj mnie raz za razem

nadaj mi siły

zrób mnie piosenką

zrób mnie dźwiękiem

umiarkowanie wolno

traktuj delikatnie na mym terenie

umiarkowanie wolno

oh, nie puszczaj mnie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz