wtorek, 17 kwietnia 2012

Zero tłumaczenie tekstu piosenki

Moje odbicie, brudne lustro

Nie ma żadnej łączności ze sobą

Jestem twoim kochankiem, jestem twoim zerem

Jestem twarzą w twoich kryształowych snach

Więc ratuj swoje modlitwy

Do kiedy będziesz naprawdę ich potrzebował

Wyrzuć swoje kłopoty i leć

Chcę pędzić!

Ona jest jedyną dla mnie

Ona jest wszystkim czego potrzebuję

Ponieważ ona jest jedyną dla mnie

Pustka jest samotnością

I Samotność jest czystością

I czystość jest pobożnością

I Bóg jest pusty tak jak ja

Upojony szaleństwem

Kocham mój smutek

Gadający głupoty popieprzeńcy , zaczarowane królestwo

Modne ofiary przeżuwają w zębach węgiel

Nigdy nie ruszyłbym, nawet gdybym był na tonącym statku

Nigdy nie ruszyłbym, nawet gdybym dołował się

Oskarżasz się, dlatego nie możesz tego zignorować

Oskarżasz się, by dostać więcej

Ona jest jedyną dla mnie

Ona jest wszystkim czego potrzebuję

Ona jest jedyną dla mnie

Ona jest pierwszą i jedyną

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz