piątek, 13 kwietnia 2012

Ghetto Gospel tłumaczenie piosenki

Tych, którzy chcą za mną podążyć

Witam z otwartymi rękoma

I czerwone słonce, które zatapia się we wzgórzach złota

I pokój dla tego młodego wojownika bez dźwięku broni


[Zwrotka pierwsza - 2Pac]

Gdybym mógł powrócić do dni z sąsiedztwa

Usiadłbym i wspominał czarnucha i błogość dobrych dni

Zatrzymuję się i patrze na młodszych, moje serce sie do nich rwie

Oni spróbowali, są poniżej

W nasze dni rzeczy się zmieniły

Wszyscy wstydzą się młodzieży bo prawda wygląda dziwnie

Dla mnie to wygląda inaczej, zostawiliśmy im przeklęty świat i to boli

ponieważ pewnego dnia nacisną przycisk

i wszyscy przeklęci zgina jak Malcolm X lub Bobby Hunton za nic

Nie pozwól im żeby płakali, świat jest ponury

Ale kiedy przetrzesz oczy zobaczysz to wyraźnie

Nie ma potrzeby żebyś się mnie bał, jeśli poświecisz czas żeby mnie usłyszeć, może nauczysz się mnie wspierać

I nie chodzi o to czy jesteś biały czy czarny bo jesteśmy ludźmi

Mam nadzieję, że zobaczymy światło zanim to zostanie zrujnowane

Mój gospel z getta


[Refren]


[Zwrotka druga - 2Pac]

Powiedz czy widzisz tą starą panią, czy to nie smutne?

Żyje z toreb, wdzięczna za małe rzeczy, które posiada

A tam jest kobieta, która crack wpędził w obłed

Zgadnij, urodziła dziecko

Ja się nie potykam, pozwól mi zgasnąć, z patelni (?)

wpędzamy się w kolejną forme niewoli

Nawet teraz jestem zniechęcony

Ciekawe czy wrócą to wszystko spowrotem, kiedy ja bedę odważny

Nie chce być wzorem

Ustalam cele, przejmuję kontrolę, piję własną butelke

Popełniam błędy, uczę się z każdego

I kiedy wszystko zostanie powiedziane i zrobione

Zakładam się że ten Brat będzie kimś lepszym

Jeśli jestem zaniepokojny, ty się nie stresuj

Nigdy nie zapomnij, Bóg jeszcze ze mną nie skończył

Czuję Jego rękę na mózgu

Kiedy piszę rymy, ślępnę i pozwalam Mu zrobić swoje

Ale jestem mniej święty

Bo wolę spalić blunta i wypić piwo z kumplami?

Zanim znajdziemy pokój na Świecie

Musimy znaleźć pokój w wojnie na ulicach

Mój gospel z getta


[Refren]


[2Pac]

Boże usłysz mnie

Aby zapłacić cene aby odbić się od piekła

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz