środa, 25 kwietnia 2012

Let Love Be Your Energy tłumaczenie piosenki

Z miliona ziaren

Przetrwa jedynie najsilniejsze

Zrobiłaś ten cud, Matko Naturo

A ja zrobię wobec tego z siebie człowieka


Tato, gdzie to słońce schodzi z nieba?

Co takiego zrobiliśmy źle, że umiera?

A ci wszyscy wyrośnięci w górę mówią 'Sorry, dzieciaki, ale nie umiemy odpowiedzieć'


Jeżeli chcesz zmieniać ten świat

Pozwól miłości być twą energią

Mam więcej niż potrzebuję

Kiedy twoja miłość świeci na mnie


Każda łza którą wypłakujesz

Będzie przywrócona kiedy umrzesz

Więc dlaczego masz nie kochać swego brata?

Czy straciłeś rozum?


Tato, gdzie to słońce schodzi z nieba?

Co takiego zrobiliśmy źle, że umiera?

A jeżeli nie masz dla mnie miłości, wtedy powiem ci 'Żegnaj'


Jeżeli chcesz zmieniać ten świat

Pozwól miłości być twą energią

Mam więcej niż potrzebuję

Kiedy twoja miłość świeci na mnie


Jeżeli chcesz zmieniać ten świat

Pozwól miłości być twą energią

Nie mogę powstrzymać tego co czuję

Kiedy twoja miłość świeci na mnie


Jeżeli chcesz by ona przyszła i zajęła swoje właściwe miejsce

A jeżeli to jest w twoich rękach

Ludzie okazują mi miłość


Jeżeli chcesz by ona przyszła i zajęła swoje właściwe miejsce

A jeżeli to jest w twoich rękach

Ludzie okazują mi miłość


Jeżeli chcesz zmieniać ten świat

Pozwól miłości być twą energią

Mam więcej niż potrzebuję

Kiedy twoja miłość świeci na mnie


Jeżeli chcesz zmieniać ten świat

Pozwól miłości być twą energią

Nie mogę powstrzymać tego co czuję

Kiedy twoja miłość świeci na mnie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz