poniedziałek, 30 kwietnia 2012

Where the Lines Overlap tłumaczenie tekstu

Poświęć mi uwagę,

Potrzebuję jej teraz

Za duży dystans,

By wypowiedzieć swoją kwestię na głos.


Ścigając wzory

Poprzez osobistą mapę

Stwórz swoje obrazy

Gdzie linie na siebie nachodzą

Gdzie linie na siebie nachodzą


Nikt nie jest tak szczęśliwy jak ja

Z tym, co dałam

Och, właśnie wygraliśmy

O nie, nikt nie

Jest tak szczęśliwy jak my

Jest tak szczęśliwy jak ja


Ujrzałam cię z daleka

Wypożyczyłam sobie ciebie

Doszedłeś tak daleko

Nigdy nie stworzę pojedynczej piosenki


Nie próbowałam tego

Ale mogę się nauczyć

Nic do tego nie mam

Nigdy nie byłam szczęśliwsza

Nigdy nie byłam szczęśliwsza


Nikt nie jest tak szczęśliwy jak ja

Z tym, co dałam

To to, co właśnie wygraliśmy

O nie, nikt nie

Jest tak szczęśliwy jak my

Jest tak szczęśliwy jak ja


Teraz czuję, że jakbym śpiewała to wystarczająco głośno,

Odśpiewałbyś mi to

Czuję, że jakbym śpiewała to wystarczająco głośno,

Odśpiewasz mi to


Mam uczucie

Mam uczucie

Że ty, mi to odśpiewasz

Ty, mi to odśpiewasz


Nikt nie jest tak szczęśliwy jak ja

Z tym, co dałam

To to, co właśnie wygraliśmy

O nie, nikt nie

Jest tak szczęśliwy jak my x 3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz