wtorek, 24 kwietnia 2012

Only When I Lose Myself tłumaczenie tekstu piosenki

TYLKO KIEDY SIĘ ZATRACĘ


Tylko kiedy się zatracę w kimś innym

Wtedy odnajduję siebie

Odnajduję siebie

Tylko kiedy się zatracę w kimś innym

Wtedy odnajduję siebie

Odnajduję siebie


Coś cudownego dzieje się wewnątrz mnie

Coś zmysłowego , płonącego i tajemniczego

Jestem zahipnotyzowany,sparaliżowany

Znalazłem niebo


Są tysiące powodów

Dla których nie powinienem spędzać z tobą czasu

Dla każdego powodu żeby tu nie być

Mogę wymyślić dwa

Trzymające mnie tu

Nie czuję nic złego

W twoim niebie


Tylko kiedy się zatracę w kimś innym

Wtedy odnajduję siebie

Odnajduję siebie

Tylko kiedy się zatracę w kimś innym

Wtedy odnajduję siebie

Odnajduję siebie


Czuję że pustka we mnie zanika i odchodzi

Jest za to radość z tego że jesteś tu teraz

Jestem zadowolony

Należę do

Twojego aksamitnego nieba


Czy musiałem zaprzedać swą duszę

Dla takiej przyjemności

Czy musiałem stracić kontrolę

By doceniać twe pocałunki

Czy musiałem położyć swe serce

Na twojej dłoni

Zanim wogóle mogłem zacząć

Coś z tego rozumieć


Tylko kiedy się zatracę w kimś innym

Wtedy odnajduję siebie

Odnajduję siebie

Tylko kiedy się zatracę w kimś innym

Wtedy odnajduję siebie

Odnajduję siebie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz