sobota, 14 kwietnia 2012

Coma Fuck the police tłumaczenie

To jest moja piosenka o milosci dla ciebie kochanie
to jest moja milosna piosenka

pieprzyc policje
pieprzyc policje
pieprzyc policje
pieprzyc policje
pieprzyc policje
pieprzyc policje

nigdy nas nie zlapiecie
nigdy nie znjadziecie
my sie nigdy nie poddamy
my nigdy nie przestaniemy

pieprzyc policje
pieprzyc policje
pieprzyc policje
pieprzyc policje
pieprzyc policje
pieprzyc policje

rewolucja- moje rozwiazanie
chce cie po prostu zabic
rewolucja- egzekucja
po prostu chce walczyc

a teraz czas by powiedziec
moje kochanie
o to jest czas by powiedziec
tak bardzo cie kocham!
nawet jesli sobie myslisz
ze jestem calkiem szalony
to jest czas dla ciebie i dla mnie
by pieprzyc prawo

raz dwa trzy cztery

pieprzyc policje
pieprzyc policje
pieprzyc policje
pieprzyc policje
pieprzyc policje
pieprzyc policje

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz