niedziela, 22 kwietnia 2012

Estoy Aqui tłumaczenie piosenki

tłumaczenie tytułu:


Stoję tutaj


tłumaczenie tekstu utworu:


Wiem że nigdy nie wrócisz

wszystko już się stało,

minęło za nami

Wiem że nigdy nie przyjdziesz

Wszystko co się zdarzyło między nami,

nie się nie powtórzy

Tysiąc lat mi nie pomoże

wymazać cię z pamięci i zapomnieć


A teraz jestem tu

Próbując zawrócić pociągi

Mieszając niebo z morzem

Wiem że dałam ci odejść

Wiem że cię straciłam

Nic nie jest tak jak wtedy

milenium może mi pomóc

zapomnieć o tobie


Tutaj jestem, kocham cię

duszę się

W zdjęciach i albumach

w rzeczach i wspomnieniach

Nie umiem pojąć

Wariuję

Jestem zła na siebie

Chcę zamienić noc w dzień

i nic nie mogę zrobić


Napisałam ci list

nigdy go nie wyślę

Nie chcesz go czytać

Nie rozumiem

jak mogłam tak zgłupieć

została tylko wiara i czas

milenium i jeszcze tysiąc lat...

wystarczą do kochania


Jeśli jeszcze o mnie myślisz

wiedz że wciąż czekam na ciebie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz