czwartek, 19 kwietnia 2012

Eminem - Give Me The Ball tłumaczenie

[Intro]

Ayo, pozwól mi powiedzieć o moich ziomkach haha

[1 zwrotka]

Nazywam się Chauncey Billups i jestem raczej
jak śrubokręt Raunchey'a Phillips'a,
moje śruby ożywają kiedy nie możesz spać,
jesteś wciąż na górze, ale zaraz wezmę piłkę,
już nie możesz się utrzymać, prawdopodobnie cię usunęli,
chcesz przejażdżkę? Nie ma powodu do wycieczek,
chwytam to jak Gnarles Barkley kiedy trzyma mikrofon,
Państwo Snarles mnie zawstydzają,
uśmiecham się jak Charles Barkley,
no dalej, jestem twardy, obroń mnie,
nie robisz tego, wykładasz nowe pozwy,
ja nie pozywam, ja wiem co robię,
daj mi piłkę i twoje życie jest zrujnowane,
jestem jak Rasheed, przypominam mnie jako ducha Proofa,
jestem wesoły, stając się szczęśliwy,
oni wchodzą na dzielnie a ja jestem w podróży,
gładko przechodzę, daj mi piłkę, nie wiesz co z nią robić,
strzel w kosz, wasze inne drużyny potrzebują trumien,
głowa LeBron'a nie odpowiada, nie ma powrotów tam i z powrotem
ta gra jest psychiczna człowieku, grałem głośno,
po prostu odszedłem i zapadła cisza w tłumie,
starasz się to dotknąć? Siadaj!

[Refren]

Koszykówka z Detroit
teraz ziomek ci to mówię,
koszykówka z Detroit,
człowieku myślę, że nie jesteś gotowy

[2 Zwrotka]

Przyciągam tłumy z dalekim zasięgiem jak ciężarówka,
po prostu mów na mnie 'Dwu uchwytowy Chuck'
Nie jestem zbyt wysoki, co? niespodziewanie opuściłem Utah,
człowieku kocham tę grę, do cholery do kogo dzwonisz,
potrzebujesz punktów w farbie,
jestem w ich stawach w ich stanie,
moje wszystkie monety są w banku
(biorę pieniądze)
i gdzie idę przez całą drogę,
taa kochanie to prawda, mówię do ciebie
teraz już wiesz co masz robić,
po prostu podaj do mnie, co się stanie to się stanie,
rozgrzewam cię kiedy panuje nienawiść,
przypnij się pasami do fotela,
zrozumiałem rytm tego bitu, nie jesteś przekonany?
Daj to Taysean'owi Prince'owi, nie byliśmy spokojni
dopóki nie zostawił piłki z odciskami dłoni, teraz ziomeczku to jest...

[Refren]

Koszykówka z Detroit
teraz ziomek ci to mówię,
koszykówka z Detroit,
człowieku myślę, że nie jesteś gotowy

[Outro]

Wszyscy są zaangażowani

SHADYFANS.PL

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz