niedziela, 15 kwietnia 2012

Lady GaGa Here we go again tłumaczenie

Wszyscy moi przyjaciele wychodzą,

Ale ja pomyślałam,

Że może lepiej zostanę w łóżku,

Sufity wirują w kółko,

Jakbym była pijana,

Mam jakieś trzaski w głowie


Bum bum bum

Potrzebuje swojego lekarstwa

A ten lek to nie aspiryna


Nie obchodzi mnie jutro-o-o-o

Oto znów idziemy, oto znów idziemy

Będę ostatnią na parkiecie-e-e-e

Kiedy impreza się skończy, kiedy impreza się skończy

Nawet mnie to nie obchodzi (nie)

Nawet mnie to nie obchodzi (nie)

Ja ja bardzo chcę tam być

Nawet mnie to nie obchodzi (nie)

Nawet mnie to nie obchodzi (nie)

Nigdy nie zostanę

Ja ja bardzo chcę tam być


Nie obudził mnie budzik

Głowa pod poduszką

Wiem, że słono za to zapłacę

Nie mogę znieść opuszczania imprez

Więc kiedy zadzwonisz, zadzwonisz

Powiem okej, jeśli będziesz nalegał


Bum bum bum

Potrzebuje swojego lekarstwa

A ten lek to nie aspiryna


Nie obchodzi mnie jutro-o-o-o

Oto znów idziemy, oto znów idziemy

Będę ostatnią na parkiecie-e-e-e

Kiedy impreza się skończy, kiedy impreza się skończy

Nawet mnie to nie obchodzi (nie)

Nawet mnie to nie obchodzi (nie)

Ja ja bardzo chcę tam być

Nawet mnie to nie obchodzi (nie)

Nawet mnie to nie obchodzi (nie)

Nigdy nie zostanę

Ja ja bardzo chcę tam być


Nigdy nie zostanę, chcę tam być

Nigdy nie zostanę, chcę tam być

Nigdy nie zostanę, chcę tam być


Nie obchodzi mnie jutro-o-o-o

Oto znów idziemy, oto znów idziemy

Będę ostatnią na parkiecie-e-e-e

Kiedy impreza się skończy, kiedy impreza się skończy

Nawet mnie to nie obchodzi (nie)

Nawet mnie to nie obchodzi (nie)

Ja ja bardzo chcę tam być

Nawet mnie to nie obchodzi (nie)

Nawet mnie to nie obchodzi (nie)

Nigdy nie zostanę

Ja ja bardzo chcę tam być

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz