niedziela, 15 kwietnia 2012

Erotica Revolution tłumaczenie tekstu

Czuje Ciebie, czujesz mnie
Nasze dusze są połączone
Przez Ciebie, jestem
Duchowo zakażona
Dotykaj mnie
Jesteś dotykiem
Jestem Toba
Jesteś mną

Większość robi to by żyć
Lecz reszta wcześniej czy później i tak do tego dojdzie
Wszyscy jesteśmy w
Rewolucji erotycznej

Eksplozja.
Rzućcie wszystko
Chodźcie teraz
Czego potrzebujemy?
Rewolucji erotycznej
To jest uwolnienie
Rewolucja erotyczna

Pragniesz
Potrzebujesz

Mojego eliksiru
Jesteś niezmienny
Kochaj mnie
Czuj mnie
Istnieją we mnie
Dzikość, świętość
Chaos i kontrola
Jestem tatuażem Twojej duszy.


Większość robi to by żyć
Lecz reszta wcześniej czy później i tak do tego dojdzie
Wszyscy jesteśmy w
Rewolucji erotycznej


Eksplozja.
Rzućcie wszystko
Chodźcie teraz
Czego potrzebujemy?
Rewolucji erotycznej
To jest uwolnienie
Rewolucja erotyczna

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz