piątek, 28 października 2011

You're My Heart - Your're My Soul tłumaczenie tekstu piosenki

Głęboko w moim sercu jest ogień, który pali.
Głęboko w moim sercu jest pożądanie, aby zacząć.
Umieram pochłonięty uczuciami,
To mój fantastyczny świat.
Ja żyję w moich, żyję w moich snach.

Jesteś moim sercem, jesteś moją duszą,
Będę ją trzymał jaśniejąc, gdziekolwiek pójdę.
Jesteś moim sercem, jesteś moją duszą,
Zatrzymam Cię na zawsze, zostanę z Tobą.

Jesteś moim sercem, jesteś moją duszą,
Tak, czuję, że nasza miłość rośnie.
Jesteś moim sercem, jesteś moją duszą,
To jedyna rzecz, którą wiem na pewno.

Zamknijmy drzwi i uwierzmy w moje płonące serce,
Czując się dobrze, dalej, otwórz swoje serce.
Będę trzymał płonące świece.
Niech Twoje ciało stopnieje w moim.
Ja żyję w moich, żyje w moich snach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz