sobota, 29 października 2011

Sweet Emotion tłumaczenie piosenki

Słodkie Uczucie


Słodkie uczucie

Słodkie uczucie


Mówisz o rzeczach, które nikogo nie obchodzą

Nosisz rzeczy, których nikt inny nie nosi

Wzywasz moje imię, ale ja muszę być szczery

Nie mogę powiedzieć mała, gdzie będę za rok


Dziewczę szepczące czułe słówka z twarzą pełną klasy

Rzekła, że moje dobre chęci musiały gdzieś umknąć

Więc powiem wam coś, ona jest niezłym kłamcą

Bo szał za kulisami sprawił, że nogawki ci płoną


Słodkie uczucie

Słodkie uczucie


Wjechałem do miasta w policyjnym wozie

Twój stary powiedział, że to już przesada

Opowiadasz mi to wszystko, ale twoja dziewczyna kłamała

Nie możesz mnie złapać, bo królik już zdechł

Właśnie tak


Stoisz w pierwszym rzędzie kręcąc tyłkiem

Zabiorę cię za kulisy, będziesz mogła pić z mojego kielicha

Mówię o czymś, co na pewno zrozumiesz

Bo po miesiącu w trasie będę jadł ci z ręki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz