poniedziałek, 17 października 2011

Depeche Mode It's Called A Heart tłumaczenie

TO NAZYWA SIĘ SERCE


Jest coś co bije wewnątrz mnie

I nazywa się to serce

Wiesz jak łatwo jest

Je rozedrzeć

Gdybym ci je oddał

Czy byłoby bezpieczne

Tak ,oddam ci je

Jeśli będziesz dla niego delikatna

Jest coś co bije wewnątrz mnie

I nazywa się to serce


Słońce świeci na niebie

Ale nie ono jest powodem dlaczego

Czuję w sobie ciepło

Odpowiedź nie jest tajemnicą

To moje serce

Od kiedy tylko pamiętam

Starałem się być dobry,naprawdę

Starałem się jak mogłem

I tak mniej więcej

Mówiłem prosto z serca


Jeszcze wiele musisz się nauczyć

A uczysz się gdy twoje serce płonie


Serca nie mogą być czyjąś własnością

Serca mogą być tylko wypożyczane

I jeśli będę chciał je spowrotem

Zabiorę ję

Zabiorę swoje serce

Ale będę się bardzo starał

I tak mniej więcej

Będę mówił prosto z serca

Tak,będę mówił prosto z serca

Prosto z mojego serca

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz