poniedziałek, 17 października 2011

Another day. tłumaczenie tekstu piosenki

x ,,Inny dzień" x


Inny dzień, inna noc...

Czy to będzie w porządku. . . ?

Naprawdę się zastanawiam...

Nad tym czy to jest może rzeczywistość, czy tylko jeden dzień...

Innej nocy...

Że jestem bez Ciebie...

Nie jestem spragniona...

Ale pada deszcz...

Na Ciebie i na mnie - błogosławieństwo z góry...

I kiedy patrzysz mi prosto w oczy...

Jak nikt inny tego nie ma...


[Verse 1]

Właśnie w przygotowane myśli przez straszliwy dzień...

Nie byłeś tam mówić, rzeczy które zwykle mówisz...

Więc ja zgadłam, będę miała nieźle czyniąc...

Ale nie naprawdę bo jestem zgubiona bez Ciebie...

Nigdy nie mówione, Ty zwykle tam ze mną, ale nie dziś...

Tam nie było nikogo do rozmawiania albo włączenia uczuć, gdy upadałam...

Po prostu patrząc wstecz na stronach mojego życia...

Przechodząc przez dobre i złe czasy...

Ale to gdy ja miałam Tobie coś do powiedzenia...


[Chorus]

Inny dzień, inna noc...

Czy to będzie dobrze. . .?

I obawiam się, że to tak dawno temu...

Ale teraz mam ciebie...

Aby spojrzeć wstecz na nasze życie...

Po prostu właśnie mówię to dlatego że kiedyś nie miałam Ciebie...

Podobnie jak dobre lub złe czasy...

Innego dnia, innej nocy...

Czy to będzie dobrze. . .?

Co najmniej do następnego dnia...

Kiedy sobą...

To był kolejny dzień, innej nocy...

Będzie w porządku...

Właśnie myślisz i zamierzasz iść dalej...

Byłoby innego dnia...


[Verse 2]

Przyszłam po drodze, Wołałam moje serce...

I ono właśnie rodzi się mówiąc do Ciebie...

To był kolejny dzień...

Zgadłam, że będzie w porządku...

Po prostu mój kolejny koncert...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz