czwartek, 20 października 2011

Alicia Keys - Wreckless Love tłumaczenie

Wróćmy do czasów

Kiedy czytanie Twoich danych

Doprowadzało mnie do szaleństwa

Oh, kotku mówię...


Wróćmy tam...

I weźmy to...

Mówię o...

Cofnięciu do czasu

Kiedy chciałeś znać każdy mój ruch

Próbując utrzymać to gładko

Nadążając za mną

Doprowadziłeś mnie do szaleństwa, kotku


Wróćmy tam...

I weźmy to...


Kiedy Ty...

Nie znałeś mnie

Nie potrzebowałeś mnie

Chciałeś poczuć mnie

Nie mogłeś mnie odstąpić

Nie wiedziałam jak

Daleko to zajdzie

Nie mogłam wiedzieć, jeśli

Po prostu nie mogliśmy...

Nie mogliśmy wytrzymać bez siebie, chodźmy...


Miejmy tę bezzmarszczkową miłość

Tę szaloną miłość

Tę miłość, której nie zblokuje mur zanim nam nie starczy

Potrzebuję tej miłości

Więc kotku, chodźmy...


Miejmy tę bezzmarszczkową miłość

Tę szaloną miłość

O którą nie muszę się troszczyć

Którą mogę znaleźć wszędzie

Ten gatunek miłości

Miłości bez skazy


Wróćmy do czasów

Kiedy nasz pocałunek był nowością

Przygoda nie była idealizowana

Trochę niepewna


Wróćmy tam...

I weźmy to...


Weźmy to do czasów

Kiedy "na zawsze" było minutą, a "wieczność" była sekundą

Stresuję się, bo musimy tam wrócić

Zabrać to tam...


Kiedy Ty...

Nie znałeś mnie

Nie potrzebowałeś mnie

Chciałeś poczuć mnie

Nie mogłeś mnie odstąpić

Nie wiedziałam jak

Daleko to zajdzie

Nie mogłam wiedzieć, jeśli

Po prostu nie mogliśmy...

Nie mogliśmy wytrzymać bez siebie, chodźmy...


Miejmy tę bezzmarszczkową miłość

Tę szaloną miłość

Tę miłość, której nie zblokuje mur zanim nam nie starczy

Potrzebuję tej miłości

Więc kotku, chodźmy...


Miejmy tę bezzmarszczkową miłość

Tę szaloną miłość

O którą nie muszę się troszczyć

Którą mogę znaleźć wszędzie

Ten gatunek miłości

Miłości bez skazy


Miejmy tę bezzmarszczkową miłość

Tę szaloną miłość

Tę miłość, której nie zblokuje mur zanim nam nie starczy

Potrzebuję tej miłości

Więc kotku, chodźmy...


Miejmy tę bezzmarszczkową miłość

Tę szaloną miłość

O którą nie muszę się troszczyć

Którą mogę znaleźć wszędzie

Ten gatunek miłości

Miłości bez skazy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz