niedziela, 16 października 2011

Dressed In Black tłumaczenie tekstu

UBRANA W CZERŃ


Ona znowu jest ubrana w czerń

A ja znowu padam

Znowu padam na podłogę

I znowu błagam o więcej

Ale cóż można zrobić

Kiedy ona jest ubrana w czerń


Moje myśli wędrują bez końca

Scieżkami którymi mnie prowadzi

Z gierkami w które lubi się zabawiać

I słowami których nie mówi

Nie kiedy jesteśmy sami

A ona jest ubrana w czerń


Tak jak portret jej samej

Ona jest portretem świata

Twoim odbiciem

Moim odbiciem

I to wszystko możesz tam ujrzeć

Jeśli tylko poddasz się

Wewnętrznemu ogniu


Znowu ubrana w czerń


Cienie padają na mnie

A ona stoi tam nade mną

I czeka by mnie objąć

Ja leżę tutaj bezradnie

Ale cóż można zrobić

Kiedy ona jest ubrana w czerń


Znowu ubrana w czerń

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz