wtorek, 18 października 2011

Rihanna Don't Give A Damn About You tłumaczenie

Co ja robię?

To nie ma sensu.

Czy mogę uciec?

Czy on musiał zmienić swoje zdanie?

Dlaczego złamał moje serce?

Co powiedzą moi przyjaciele?

Dlaczego kocham go mimo wszystko?

Czy nie dałam mu wszystkiego?

Gdzie zrobiłam błąd?


Nie rozumiem

Dlaczego kłamał

Dlaczego marnował mój czas?

Jak on mógł zabawiać się z moim sercem?


Właśnie tak się czuję

Nie mogę uwierzyć, ale wiem, że to prawda

Co powiedzieć kiedy on ma cie gdzieś?

Ma cie gdzieś

Ma cie gdzieś

Ma cie gdzieś

Ma gdzieś

Oh oh oh oh oh oh oh


Gdybym wiedziała...

Czy on nie rozumie, że ja nie jestem tylko do zabawy?

Prawie tracę rozum.

Pozwoliłam mu złamać moje serce.

To jest szalone !

Tak naprawdę go już nie kocham

Nigdy nic mi nie dał

Wprowadził mnie w błąd


Nie rozumiem

Dlaczego kłamał

Dlaczego marnował mój czas?

Jak on mógł zabawiać się z moim sercem?


Właśnie tak się czuję

Nie mogę uwierzyć, ale wiem, że to prawda

Muszę Ci powiedzieć, że mam Cie gdzieś

Mam Cie gdzieś

Mam Cie gdzieś

Mam Cie gdzieś

Mam gdzieś


Właśnie tak się czuję

Nie mogę uwierzyć, ale wiem, że to prawda

Co powiedzieć kiedy on ma cie gdzieś?

Ma cie gdzieś

Ma cie gdzieś

Ma cie gdzieś

Ma gdzieś

Oh oh oh oh oh oh oh


Właśnie tak się czuję

Nie mogę uwierzyć, ale wiem, że to prawda

Muszę Ci powiedzieć, chłopcze, że mam Cie gdzieś

Mam Cie gdzieś

Mam Cie gdzieś

Mam Cie gdzieś

Mam gdzieś

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz