piątek, 10 lutego 2012

Solo Me Importas Tu tłumaczenie tekstu piosenki

W nocny poniedziałek, czuję się tak podle

Liczę godziny, czas leci tak powoli

Znam brzmienie twojego głosu

Które może uratować moja duszę

Światła w mieście, ulice złote

Wyglądam przez okno, do świata poniżej

To wszystko porusza się tak szybko i czuję takie zimno

A ja jestem zupełnie sam


Nie pozwól mi umrzeć

Tracę rozum

Kochanie po prostu daj mi znak


A teraz jesteś nieobecna

Tylko pragnę z tobą być

Nie mogę iść dalej

Pragnę z tobą być

Pragnę z tobą być


Nie mogę spać i jestem zrujnowany całą noc

Przez te łzy próbuję się uśmiechać

Znam dotyk twoich rąk

Które ratuje moje życie


Nie pozwól mi odejść

Chodź teraz do mnie

Muszę z tobą być w jakiś sposób


A teraz jesteś nieobecna

Tylko pragnę z tobą być

Nie mogę iść dalej

Pragnę być z tobą

Pragnę być z tobą


Nie pozwól mi odejść

Chodź teraz do mnie

Muszę z tobą być w jakiś sposób


A teraz jesteś nieobecna

Kim jestem bez ciebie teraz?

Nie mogę iść dalej

Tylko pragnę być z tobą


A teraz jesteś nieobecna

Tylko pragnę być z tobą

I nie mogę dalej iść

Pragnę być z tobą

Pragnę być z tobą


A teraz jesteś nieobecna

Tylko pragnę być z tobą

I nie mogę dalej iść

Pragnę być z tobą

Oh, tylko pragnę z tobą być

Pragnę z tobą być

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz