poniedziałek, 6 lutego 2012

Slipknot Vendetta tłumaczenie

-wendetta-


Znam moją gamę zastosowań, mam swoją dumę, ale moje serce jest wciąż nieoswojone

Uczę się moich lekcji, zwyciężyłem śmierć, idę dalej i jestem bezwstydny

Narysuję twoje kości żeby dopasować moje oczy, są najmroczniejsze jakie kiedykolwiek widziałem

Dopóki jestem czysty nie mogę być uprzedzony

Znam moje głosy- one mówią mi żeby Wierzyć


Kolejny pier****ny niekontrolowany przypadek, wszystkie te postawy nigdy się nie zmienią

Moje imitacje przewodzą drogą

Nie mogę zaakceptować tego, że wciąć nie odkryłem nieznanego


W świetle moich możliwości czuję zaprzeczenie

Spaceruję z dala od wszystkiego z uśmiechem

Udręka związana z wracaniem do domu odeszła

To jest wszędzie, to jest każdym, to jest każdego dnia


Czy jesteś gotowy na czas swojego życia?[prawdopodobnie chodzi tu o najlepsze chwile w życiu]


Proszę mi wybaczyć, zszedłem z drogi, nowy spisek zajął moje miejsce

Więc raz po raz czuję upadek

Wierz mi jeśli chcesz-Koło jest wciąż takie samo


W świetle moich możliwości do podważania

Oddalam się od apatii- czuje się dobrze

Agonia cynizmu kusi mnie

To jest wszędzie to jest każdym to jest każdego dnia


czy jesteś gotowy na czas swojego życia?


zacznijmy-udawać-że to nie koniec

udawać-że nie mamy nic do stracenia x2

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz