czwartek, 9 lutego 2012

Michael Jackson - Carousel tłumaczenie

Ona ze świata

Popcornu i cukierków

Tylko twoje oczy liczą na bilon*

Małe dzieci się śmieją


Jestem ze świata

Rozczarowań i niejasności

Ale chcę by ona była moja

Zacząłem rozmowę

Ona poszła

Zniknęła w tłumie


Straciłem głowę

Na karuzeli

Dla cyrkowej dziewczyny

Która zostawiła moje serce w kawałkach

Straciłem głowę

Na karuzeli

Dla cyrkowej dziewczyny

Która odeszła


Ja byłem klownem

A ona była tancerką

Obaj wiedzieliśmy, że nie ma szans by nam się udało

Ale zaryzykowaliśmy

Czego nie mogę już odwołać

Bo to była jedynie dziewczyna

A może to była moja wyobraźnia?

Wciąż pamiętam

Wszystkie te twarze

A teraz wszystko co mam to wspomnienia


Straciłem głowę

Na karuzeli

Dla cyrkowej dziewczyny

Która zostawiła moje serce w kawałkach

Straciłem głowę

Na karuzeli

Dla cyrkowej dziewczyny

Która odeszła


Dwie różne osoby

Zakochani na chwilę

Aby zobaczyć, że cyrk dziś przybył

Czasami słyszę jej tutaj płacz

I słyszę jak mnie woła


Nie wiesz?

Straciłem głowę

Na karuzeli

Dla cyrkowej dziewczyny

Która zostawiła moje serce w kawałkach

Straciłem głowę

Na karuzeli

Dla cyrkowej dziewczyny

Która odeszła




*bilon - moneta dziesięciocentowa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz