czwartek, 9 lutego 2012

Down For Whatever tłumaczenie piosenki

Jestem gotowa na wszystko} 2 x
Gdy on podchodzi do ciebie
Mogłabys kochać się z nim na podłodze
Jestem gotowa na wszystko} 2 x
Jak dziecko staje się twórcza
Powodujesz że przez ciebie przegrywam

Jestem gotowa na wszystko

Nie ma żadnego miejsca do którego bym nie poszła
Dzis wieczorem jestem gotowa aby gdzies pojsc
Jestem zdumiona tym wszystkim
Wyjmujesz cos o czym nie powinnam wiedziec
Powiedz tylko slowo a nie bede nic robic ani nawet mowic
Wyciskasz sok i dodajesz alkohol
Tak ze kazde dziecko i slowo jest prawdziwe

Jestem gotowa na wszystko} 2 x
Gdy on podchodzi do ciebie
Mogła bys kochać się z nim na podłodze
Jestem gotowa na wszystko} 2 x
Jak dziecko staje się twórcza
Powodujesz że przez ciebie przegrywam
Jestem gotowa na wszystko} 2 x
Gdy on podchodzi do ciebie
Mogła bys kochać się z nim na podłodze
Przegrywam dla niego} 2 x
Jak dziecko staje się twórcza
Powodujesz że przez ciebie przegrywam
Jestem gotowa na wszystko} 4x

Zbadajmy wszystko by wiedziec co znajdziemy
Czekam na ciebie bys mnie odkryl
Żadne ograniczenia żadne żale
Tylko daj mi swoje oko ,zebym nie zapomniala


Powiedz tylko slowo a nie bede nic robic ani nawet mowic
Wyciskasz sok i dodajesz alkohol
Tak ze kazde dziecko i slowo jest prawdziwe


Jestem gotowa na wszystko} 2 x
Gdy on podchodzi do ciebie
Mogła bys kochać się z nim na podłodze
Jestem gotowa na wszystko} 2 x
Jak dziecko staje się twórcza
Powodujesz że przez ciebie przegrywam
Jestem gotowa na wszystko} 2 x
Gdy on podchodzi do ciebie
Mogła bys kochać się z nim na podłodze
Jestem gotowa na wszystko} 2 x
Jak dziecko staje się twórcza
Powodujesz że przez ciebie przegrywam
Jestem gotowa na wszystko} 4x


Dzis wieczorem sprawisz ze wszystko stanie sie prawdziwe
Dziś wieczorem chcę być na haju i dotykac nieba


Jestem gotowa na wszystko} 2 x
Gdy on podchodzi do ciebie
Mogła bys kochać się z nim na podłodze
Jestem gotowa na wszystko} 2 x
Jak dziecko staje się twórcza
Powodujesz że przez ciebie przegrywam
Jestem gotowa na wszystko} 2 x
Gdy on podchodzi do ciebie
Mogła bys kochać się z nim na podłodze
Jestem gotowa na wszystko} 2 x
Jak dziecko staje się twórcza
Powodujesz że przez ciebie przegrywam
Jestem gotowa na wszystko} 5x

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz