niedziela, 12 lutego 2012

Don't say goodbye again tłumaczenie tekstu

Dziewczyno, nie powiesz...

Dziewczyno, nie sprawisz

Dziewczyno, nie sprawisz

Nie doprowadzisz mnie do łez

Nie doprowadzisz mnie do łez


miałaś moje życie

W dłoni twojej ręki

Dlaczego je wypuścilaś

Nigdy nie zrozumiem

Zabrałaś najlepszą cząstkę

Najlepszą cząstkę mnie

Zabrałaś ją, ty

Jak mogłaś być tak okrutna

Byłaś kolejnym strapieniem

Musiałem się nauczyć, przyjmować

Ciebie, jesteś kolejnym nałogiem

Musiałem się nauczyć, zerwać z tym

Czy jestem znów sam

Czy jestem znów sam

Czy jestem sam, sam, sam


Nie mów znowu żegnaj

Nie mów znowu żegnaj

Nie doprowadzaj mnie do łez, łez, lez

Nie mów znowu żegnaj

Nie mów znowu żegnaj

Nie doprowadzaj mnie do płacz

Płacz, placz, znowu


Znowu, znowu


Im bardziej się staram

Tym bardziej mnie ranisz

Dlaczego

Powiedz mi, dlaczego

Powiedz mi, dlaczego


Mogę wziąść aspirynę

Na złe strapienie

Ale jaką pigułkę

Mogę wziąść na samotność

Mogę to przypieczętować

zupełnie jak ???

Ale cię potrzebuję

Jak gwiazda potrzebuje sławy

Jesteś innym nałogiem

Musze nauczyć się z tym zerwać

Spróbujmy to naprawić

Zanim będzie za poźno

Jestem w tobie zakochany

Jestem w tobie zakochany

Jestem zakochany, zakochany, zakochany


Nie mów znowu żegnaj

Nie mów znowu żegnaj

Nie doprowadzaj mnie do łez, łez, lez

Nie mów znowu żegnaj

Nie mów znowu żegnaj

Nie doprowadzaj mnie do płacz

Płacz, placz, znowu


Im bardziej się staram

Tym bardziej mnie ranisz

Dlaczego

Powiedz mi, dlaczego

Powiedz mi, dlaczego

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz